Comunicació UGT

01 Mar, 2007

La inspecció de treball requereix al Corte Inglés que en el termini de 24 hores posi cadires econòmiques a les caixeres

Notes de premsa — Enviat per premsaugt @ 18:23
La UGT de Catalunya va denunciar davant la Inspecció les condicions de treball que pateix la línia de caixeres del Corte Inglés de Plaça Catalunya

La UGT de Catalunya ha denunciat de forma reiterada que les caixeres del Corte Inglés de la Plaça Catalunya pateixen problemes de salut derivats de les condicions en què han de desenvolupar la seva feina. La UGT denuncia que les caixeres no disposen del mobiliari adequat per les permeti exercir les seves funcions sense posar en risc la seva salut.

El sindicat ha detectat i ha posat en coneixement de la empresa i també de la Inspecció de Treball, l'elevat nombre de baixes que es produeixen en aquest departament per problemes d'esquena i tendinitis entre d'altres.

L'empresa s'ha negat de forma reiterada a canviar el mobiliari per un altre que respongui a criteris ergonòmics, fins ara, que ha estat requerit per l'autoritat laboral.

Aquesta situació afecta a un col·lectiu de més de 50 treballadores que presten servei al centre que El Corte Ingles té a Plaça Catalunya.