Bloc de Dion http://www.sindicalista.org/blog/bloc_de_dionis Dia Internacional de Salut en el Treball <p>Aquesta setmana, concretament <b>el divendres dia 28</b> esteu tots convidatsa participar en l'acte central de la conmemoració del dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball. S'han preparat diferents actes a BCN als jardinets de Gran de Gràcia a les 11,30, on intervindra el company Frederic Monell.</p><p><br /> Aquest any volem incidir en la manca de &quot;cultura&quot; preventiva que continua exintint, malgrat 10 anys de vigència de la Llei de Prevenció de Riscos Laborals. </p><br/>http://www.sindicalista.org/blog/bloc_de_dionis/general/2006/04/26/dia_internacional_de_salut_en_el_treball Wed, 26 Apr 2006 12:17:58 +0200Enhorabona! Si pot llegir aquest missatge és perquè el procés de registre s'ha realitzat correctament. Benvingut a la Catosfera. Esperem que sigui productiu<br/>http://www.sindicalista.org/blog/bloc_de_dionis/general/2006/04/11/welcome Tue, 11 Apr 2006 11:36:05 +0200