Sindicats internacional
  Xarxa sindical

17 Jun, 2008

EUROPA: Despotisme Il·lustrat .

Enviat per laurapelay 19:45 | PermalinkEnllaç permanent | Commentscomentaris (0) | TrackbackRetroenllaços (0) | General

La Directiva coneguda com la de les 65 hores no ha fet més que posar en alerta a bona part de la ciutadania. Aliens al que passa a Europa, els ciutadans es resignen a votar cada 5 anys un Parlament que després poca cosa sabem el que fa.Perono tota la culpa és de la ciutadania. Recordeu quan vàreu votar per la Constitució Europea? Catalunya va dir que sí al igual que l'Estat.Després vingué un nou despotisme il·lustrat, és a dir que els que en deuen saber es tanquen primer a Berlín i després a Lisboa per saviàment dir-nos que tenim un nou Tractat i hem d'estar d'enhorabona. Primer participem, després imposen.

Ara amb la nova proposta de Directiva, la Comissió no fa res més que seguir la lògica estatal. És a dir: si a Europa els ciutadans i ciutadanes som capaços d'escollir a gent com Berlusconi, Sarkozy...després tindrem el model d'Europa que ells volen ,evidentment

És aleshores quan la majoria de ciutadania gira el cap direcció als sindicats: que ens hi hem d'oposar, on som...els sindicats com a garants de la llibertat. Moltes vegades cal preguntar-se quantes d'aquestes persones tan exigents amb els problemes són afiliats i persones que si convoquem una manifestació estaran disposades a gastar hores venint-hi.

Evidentment la CES estarà al seu lloc.Donarà la cara, sense cap dubte. Potser perque la darrera cosa que ens queda als ciutadans i ciutadanes són els sindicats.

815 lectures
comentaris